V-Desk, czyli ekologiczna optymalizacja

Mówimy NIE dla drukowania faktur, wysokich kosztów prowadzenia dokumentacji papierowej i zakurzonych archiwów. Wdrożyliśmy V-desk, czyli elektroniczny obieg dokumentów.

Z punktu widzenia działalności firmy ta zmiana oznacza usprawnienie i przyspieszenie pracy wielu użytkowników. „W branży spedycyjnej o sukcesie danej firmy świadczą również sprawne, poukładane procesy na jej zapleczu. Dzięki wdrożeniu elektronicznego obiegu dokumentów zautomatyzowaliśmy procesy, obsługujemy dokumenty oraz informacje, które trafiają różnymi kanałami komunikacji przy oszczędności czasu pracy pracowników i szybkiej reakcji dla naszych kontrahentów.” – mówi Daniel Turek – IT Manager w LOXX Sp. z o. o.

Dzięki V-Desk zyskujemy łatwy, szybki i skuteczny dostęp do archiwum. Pozwala nam to na szybką reakcję na oczekiwania klientów. Ponadto ograniczamy koszty związane z prowadzeniem oddzielnych rejestrów korespondencji i wykonywaniem kopii dokumentów.

Wartością dodaną, która ma dla nas duże znaczenie jest dbanie o środowisko. Aby wyprodukować 40 ryz papieru używanych do drukowania potrzeba 17 drzew. My – zaoszczędzimy setki ryz papieru.